Η Οδύσσεια ενός gamer...

Είναι γεγονός ότι λατρεύω τις συλλεκτικές εκδόσεις παιχνιδιών και για αυτό κάθε φορά που θα δω κάτι αρκετά ενδιαφέρον σπεύδω να το αποκτήσω.
Έτσι έγινε και με τη συλλεκτική έκδοση του παιχνιδιού The Witcher 2: Assassins of Kings. Προτίμησα βέβαια να ενισχύσω τον έλληνα επιχειρηματία (ας μην αναφέρω το κατάστημα) και έτσι επέλεξα να κάνω προπαραγγελία το παιχνίδι στις 28/04/2011.
Στις 17/05/2011 ήταν η ημερομηνία κυκλοφορίας του παιχνιδιού. Από εκείνη τη μέρα μέχρι και χθες δεν υπήρξε καμία ενημέρωση για την πορεία της παραγγελίας μου. Με έκπληξη όμως σήμερα παρατηρώ πως έχει γίνει ακύρωση της παραγγελίας μου χωρίς καμία ειδοποίηση και το παιχνίδι εμφανίστηκε πάλι σαν διαθέσιμο.
Αμέσως τηλέφωνο στα κεντρικά και εδώ αρχίζει το ωραίο, η τηλεφωνήτρια μου λέει "ξέρετε η καταχώρηση στη σελίδα μας είναι λάθος. Εμείς έχουμε παραλάβει μόνο την απλή έκδοση και περιμένουμε κάποιο κομμάτια χωρίς να ξέρουμε πόσα ακριβώς ή πότε ακριβώς θα έρθουν από τη συλλεκτική. Η παραγγελία σας ακυρώθηκε πιθανώς γιατί έγινε καταμέτρηση των προπαραγγελιών και δεν μπορούμε να καλύψουμε τη ζήτηση."
Τώρα εμένα αυτά μου ακούγονται κάπως και εξηγούμαι. Έχω προπαραγγείλει κολέκτορα από το εξωτερικό και αν δεν γινόταν κάποιο μπέρδεμα με τα ταχυδρομεία θα το είχα στα χέρια μου 3 ημέρες πρίν την επίσημη κυκλοφορία, αυτή είναι άλλωστε η έννοια της προπαραγγελίας. Επίσης όταν μιλάμε για συλλεκτικές εκδόσεις ο προμηθευτής αποκλείεται να μην γνωρίζει πόσα κομματια διακαιούται μιας και μιλάμε για περιορισμένο αριθμό χωρίς δυνατότητα επανέκδοσης.
Όπως και να 'χει εγώ θα το πάρω από Amazon (που άλλωστε έχει και δωρεάν μεταφορικά) και θα ησυχάσω.
Well, i'll be damned! Κατέβαινα πρωϊ-πρωϊ τράπεζα να καταθέσω τον οβολό μου προκειμένου να παραγγείλω τον κολέκτορα που τόσο ποθώ αλλά τη στιγμή που έψαχνα να παρκάρω το κινητό δόνησε! Ο τυπάκος από την ACS μου είπε χωρίς πολλά πολλά.. "αδερφέ έχω ένα δέμα για εσένα, αντικαταβολή 99€", ευθύς κατάλαβα πως το παραπάνω κατάστημα μου ακύρωσε βασικά την παραγγελία για να μου κάνει έκπτωση ~2€, μιας και η τιμή του κολέκτορα τελικά άλλαξε, ανώ παράλληλα μου έστειλε το παιχνίδι όπως έπρεπε (οκ, με μια μικρή καθυστέρηση).
Όπως και να έχει μπορεί να ήμουν άδικος μαζί τους αλλά το γεγονός ότι δεν με ενημερώσανε ούτε μέσω mail αλλά ούτε όταν επικοινώνησα τηλεφωνικώς μαζί τους για την πορεία και την εξέλιξη της παραγγελίας μου τους κάνει το λιγότερο ανοργάνωτους.
Τέλος καλά, όλα καλά λοιπόν. Ετοιμάζομαι για κάψιμο!

Filesonic account renewal

Γιατί πρέπει να προσέχουμε που τον βάζουμε (τον κωδικό μας από το paypal) ή αλλιώς γιατί πρέπει πάντα να διαβάζουμε αναλυτικά ακόμα και τα αποδεικτικά που μας έρχονται όταν πληρώνουμε μέσω διαμεσολαβητή (βλ. paypal).
Πρίν ένα μήνα περίπου είχα αγοράσει μέσω paypal ένα premium λογαριασμό από την υπηρεσία filesonic. Όλα πήγαν καλά όπως ήταν άλλωστε αναμενόμενο, ο λογαριασμός λειτουργούσε κανονικά, τον αξιοποίησα πλήρως ΑΛΛΑ...
Αλλά χθές που τσεκάρω την κίνηση της προπληρωμένης μου βλέπω μια χρέωση από το filesonic η οποία αντιστοιχούσε σε ανανέωση ενός ακόμη μήνα. Το θέμα βέβαια ήταν πως δεν είχα κάνει καμία ανανέωση... ή μήπως όχι;
Όταν αγόρασα για πρώτη φορά λογαριασμό μου ήρθε ενημερωτικό mail στο οποίο αναφερόταν το ποσό και η περίοδος χρήσης αλλά λίιιγο πιο κάτω είχε και άλλα. Συγκεκριμένα το μήνυμα ανέφερε:
Your subscription will automatically renew at the rates stated above unless you cancel prior to the end of the billing period.
If you have any questions or concerns about this subscription, please contact FileSonic.
Όπως κατάλαβα αργότερα με το που ενεργοποιήθηκε ο λογαριασμός μια πάγια εντολή ανανέωσης καταχωρήθηκε στο paypal και κάθε μήνα θα με χρέωνε ~$9, μικρό το κακό βέβαια αλλά προτιμώ να έχω εγώ τον τελευταίο λόγο σε πληρωμές.
Το πάθημα γίνεται μάθημα!