Τελικά το έχω με την τεχνολογία, το έχω άσχημα... Αυτή τη στιγμή λοιπόν έχω στην ίδια κάρτα SIM 3 αριθμούς τηλεφώνου (1 C0sm0te, 1 Mad & 1 F2G).Η μαγικές λέξεις είναι "sim cloning" μια πολύ χρήσιμη δυνατότητα για αυτούς που δεν θέλουν να κουβαλάνε 2 και 3 κινητά μαζί τους και θέλουν να εκμεταλεύονται στο έπακρο τις προσφορές τις κάθε εταιρείας.
Το μόνο που απαιτείται είναι μια κενή απρογραμμάτιστη κάρτα, ενας ειδικός reader για κάρτες SIM καθώς ένα προγραμματάκι το οποίο θα αναλάβει την ανάγνωση της αρχικής κάρτας, την αποκωδικοποίηση κάποιων κλειδιών και την εγγραφή των αριθμών στη νέα κάρτα.
Τα ωφέλη είναι αρκετά, backup της γνήσιας κάρτας των επαφών και των μηνυμάτων, ευκολία εναλλαγής μεταξύ αριθμών (τα πάντα γίνονται μέσα από ένα εύχρηστο μενού που εμφανίζεται μόλις εισάγουμε την νέα κάρτα στο κινητό μας) καθώς και χρήση των υπηρεσιών που παρέχουν οι διάφοροι φορείς. Το μόνο κακό είναι πως δεν μπορούν να κλωνοποιηθούν κάρτες V0daf0ne καθώς χρησιμοποιείται διαφορετικός αλγόριθμος κρυπτογράφησης.













































