SIM Cloning...

Τελικά το έχω με την τεχνολογία, το έχω άσχημα... Αυτή τη στιγμή λοιπόν έχω στην ίδια κάρτα SIM 3 αριθμούς τηλεφώνου (1 C0sm0te, 1 Mad & 1 F2G).
Η μαγικές λέξεις είναι "sim cloning" μια πολύ χρήσιμη δυνατότητα για αυτούς που δεν θέλουν να κουβαλάνε 2 και 3 κινητά μαζί τους και θέλουν να εκμεταλεύονται στο έπακρο τις προσφορές τις κάθε εταιρείας.
Το μόνο που απαιτείται είναι μια κενή απρογραμμάτιστη κάρτα, ενας ειδικός reader για κάρτες SIM καθώς ένα προγραμματάκι το οποίο θα αναλάβει την ανάγνωση της αρχικής κάρτας, την αποκωδικοποίηση κάποιων κλειδιών και την εγγραφή των αριθμών στη νέα κάρτα.
Τα ωφέλη είναι αρκετά, backup της γνήσιας κάρτας των επαφών και των μηνυμάτων, ευκολία εναλλαγής μεταξύ αριθμών (τα πάντα γίνονται μέσα από ένα εύχρηστο μενού που εμφανίζεται μόλις εισάγουμε την νέα κάρτα στο κινητό μας) καθώς και χρήση των υπηρεσιών που παρέχουν οι διάφοροι φορείς. Το μόνο κακό είναι πως δεν μπορούν να κλωνοποιηθούν κάρτες V0daf0ne καθώς χρησιμοποιείται διαφορετικός αλγόριθμος κρυπτογράφησης.

Windows Live Messenger 8.5...

Μετά από πολλές δοκιμές και καθυστερήσεις η νέα έκδοση 8.5 του Windows live messenger είναι πλέον γεγονός.

Μερικές απο τις λειτουργίες που σας παρέχει η νέα έκδοση:
Σύνδεση
Hotmail: Μείνετε συνδεδεμένοι, όπου και αν βρίσκεστε, με το λογαριασμό του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου στο Web
Αλληλογραφία: Αποκτήστε πρόσβαση σε όλους τους λογαριασμούς του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου από ένα σημείο
Messenger: Συνδεθείτε, μοιραστείτε και δώστε νόημα στις συνομιλίες σας

Κοινή χρήση
Spaces: Το καλύτερο μέρος για να μοιραστείτε τον κόσμο σας στο Internet
Συλλογή φωτογραφιών: Γίνετε δημιουργικοί και μοιραστείτε τις φωτογραφίες και τα βίντεό σας
Writer: Δημοσιεύστε εύκολα εικόνες, βίντεο και άλλου είδους εμπλουτισμένο περιεχόμενο στο ιστολόγιό σας
Συμβάντα: Προγραμματίστε το συμβάν σας. Στείλτε προσκλήσεις. Μοιραστείτε φωτογραφίες.

Κατεβάστε την από εδώ: http://get.live.com

Nights from the Alhambra...

Νύχτες από την Αλάμπρα

"Ένα μαγικό μουσικό ταξίδι στην καρδιά της μεσαιωνικής Ισπανίας, κάτω από τον έναστρο ουρανό της Αλάμπρα, του φρουρίου των Μαυριτανών. Η τραγουδίστρια/συνθέτης Loreena McKennitt παρασύρει το κοινό σε ένα πλούσιο μουσικό ταξίδι, ερμηνεύοντας από παραδοσιακές κελτικές μπαλάντες έως και τα πιο δυνατά σημεία της τελευταίας της δισκογραφικής δουλειάς, AnAncientMuse. Γυρισμένο σε ανάλυση υψηλής ευκρίνειας HDTV, το DVD Νύχτες από την Αλάμπρα αιχμαλωτίζει τη μαγεία του ονειρικού παλατιού της Γρανάδα, τις εμπνευσμένες εκτελέσεις μίας ομάδας εξαίρετων μουσικών, και φυσικά, την αξέχαστη φωνή της ίδιας της Loreena McKennitt."

Η παραπάνω περιγραφή από το επίσημο site (http://www.quinlanroad.com) της Loreena McKennitt αντικατοπτρίζει πλήρως μπορώ να πω αυτό που νιώθει κανείς από τη στιγμή που θα βάλει το DVD στο drive του υπολογιστή και για τις επόμενες 2 ώρες που θα ακολουθήσουν. Μια υπέροχη μείξη κέλτικης μουσικής, φανταστικών μουσικών οργάνων και η μοναδική φωνή της Καναδής Loreena. Πριν λίγες ημέρες ήρθε από το εξωτερικό αυτό το υπέροχο album που είχα παραγγείλει και πραγματικά έχω μείνει άφωνος. Το dvd αγγίζει το τέλειο με τη μοναδική παρουσίαση του παλατιού και την υπέροχη ακουστική του ενώ τα δυο cd που περιλαμβάνει το πακέτο περιέχουν με τη σειρά τους τα 18 κομμάτια που ακούγονται στο dvd. Αν ψάχνετε κάτι το οποίο θα σας ταξιδέψει και θα σας ηρεμήσει τότε ακούστε το χωρίς δεύτερη σκέψη.

Firefox fired up...

Χθες κυκλοφόρησε η έκδοση 2.0.0.9 του δημοφιλούς browser firefox. Η προηγούμενη έκδοση (2.0.0.8) είχε κυκλοφορήσει μόλις πριν 10 ημέρες! Τα παληκάρια της mozilla έχουν πάρει το θέμα της ασφάλειας πολύ σοβαρά, κάτι φυσικά που είναι το σημαντικότερο με τα σημερινά δεδομένα. Μικρές διορθώσεις ασφαλείας λοιπόν καθώς και διόρθωση αρκετών bugs.
Μπορείτε να κατεβάσετε την τελευταία έκδοση από εδώ: http://www.mozilla-europe.org/en/products/firefox/

PSP downgrade...


Μια παιχνιδομηχανή τόσο μικρή αλλά πανίσχυρη, με το κατάλληλο firmware φυσικά..
Μπορείτε να παίξετε παιχνίδια, να ακούσετε μουσική, να δείτε βίντεο και φωτογραφίες ή να σερφάρετε στο διαδίκτυο. Το psp βρίσκεται πολύ καιρό στην αγορά με πολύ καλές πωλήσεις αν και το αρνητικό είναι οι τιμές των παιχνιδιών οι οποίες παραμένουν στα ύψη. Εδώ έρχονται να δώσουν λύση τα CF (Custom Firmwares), πρόκειται για προγράμματα που βασίζονται στο γνήσιο F/W αλλά δίνουν τη δυνατότητα, εκτός των άλλων, αναπαραγωγής παιχνιδιών από το memory stick. Αυτό πολύ απλά σημαίνει πως μπορείτε να έχετε σε μια κάρτα μνήμης τα αγαπημένα σας παιχνίδια και να τα τρέχετε από εκεί, γρήγορα, εύκολα και ... ανέξοδα. Στο internet κυκλοφορούν οδηγίες για το πως θα φορτώσετε ένα CF στο psp σας πολύ γρήγορα, όσο για αυτούς που έχουν αναβαθμίσει το μηχάνημα στο τελευταίο official F/W και πάλι υπάρχει λύση και ακούει στο όνομα pandora.
Τον τελευταίο καιρό μου έχει δωθεί ή ευκαιρία να πειραματιστώ με διάφορες λύσεις downgrading και μπορώ να πω με σιγουριά πως αν ακολουθήσετε κατά γράμμα τις οδηγίες που δίνονται θα είσαστε ένας ευτυχής κάτοχος απελευθερωμένου psp.

Ubuntu 7.10 Released...


Η νέα έκδοση της γνωστής πλέον διανομής Linux, Ubuntu, είναι πλέον διαθέσιμη για κατέβασμα από τον επίσημο δικτυακό τόπο. Κάποια από τα νέα χαρακτηριστικά που θα βρείτε στην νέα διανομή είναι τα εξής:
  • Hardware management improvements - improved plug-and-play configuration for printers, as well as automatic firmware installation for Broadcom cards
  • Improved support for display systems - For laptop users, full support external VGA (projector) support is available out-of-the-box with easy reconfiguration when hardware is switched. For power users this release includes the ability to manage multiple monitors
  • Windows compatibility - Users with a dual partition can read from and and write to files that are on located in a Windows partition (including NTFS).
  • Enhanced user interface – Simple 3D screen effects and graphics enhance the user experience.
  • Desktop search – gives users the ability to search their entire desktop, whether for files, folders, chat logs or photos. This capability includes the deskbar applet, a central location on users' desktops for all local and web search operations.
  • Firefox plugins - automatic installation of popular Firefox plugins validated by Ubuntu for a richer, safer web-browsing experience.
Από τα παραπάνω ξεχωρίζω τη δυνατότητα ανάγνωσης/εγγραφής σε windows partition καθώς και τη λειτουργεία desktop search (λίγο MAC δε θυμίζει αυτό?).

Ένα λειτουργικό που σίγουρα αξίζει μια θέση στο δίσκο σας.
Κατεβάστε το απο εδώ: http://www.ubuntu.com/getubuntu/download

Μεγάλες αλλαγές...

Warning!

Σε πολύ λίγα λεπτά αυτό το blog (τουλάχιστον με την παρούσα μορφή) ίσως να μην υπάρχει... Μπορεί να δείτε κάτι άλλο (redirection μυρίζομαι) ή απλά κ μόνο ένα μνμ (under construction).

Stay tuned....

Bleep.gr new spot!!!

Το νεο τηλεοπτικό spot της online κοινότητας bleep.gr είναι έτοιμο. Γίνετε μέλος και κάντε φίλους, ανεβάστε και δείτε βίντεο, ακούστε μουσική, ενημερωθείτε, παίξτε παιχνίδια και πάρτε μέρος σε συζητήσεις.

http://www.bleep.gr/ κάντε bleep ΤΩΡΑ!!!

Apple iPhone...

Μοναδικό, απίστευτό, ταχύτατο, πανέμορφο, λειτουργικότατο.. Λέξεις που δεν μπορούν να προσδιορίσουν πλήρως την ταυτότητα του iPhone. Πριν λίγες ημέρες είχα την ευκαιρία να το δω από κοντά, να το ξεκλειδώσω, να του φορτώσω κάποια πραγματάκια, να σερφάρω μαζί του, να πραγματοποιήσω κλήσεις, να ακούσω μουσική και να δω slideshow με τις αγαπημένες μου φωτογραφίες... Διαβάστε περισσότερα στo bleep (http://www.bleep.gr/index.php?option=com_smf&Itemid=50&topic=702.0) όπου υπάρχει ειδικό review.

MAC OS X Tiger...

Έχω την εντύπωση πως περνάω μια περίοδο δοκιμών.. Σήμερα λοιπόν σειρά έχει το MAC OS X Tiger. Έχω ακούσει τόσα πολλά για αυτό και είπα να ρίξω μια ματιά (και) σε αυτό το λειτουργικό.. Είναι τόσο καλό όσο λένε, τόσο παραμετροποιήσιμο? Η εγκατάσταση έγινε σε εικονικό φυσικά σύστημα και όλα δείχνουν πως πήγαν όπως θα έπρεπε. Το κακό είναι πως υπάρχουν πολλές φορές κάποια προβληματάκια όταν προσπαθήσεις να κάνεις εγκατάσταση σε x86 μηχανήματα, πόσο μάλλον σε εικονικά.

Update: Πρώτες εντυπώσεις! Ελαφρύ, πολύ ελαφρύ!! Όμορφο! Πλούσιο.. Επιφυλάσομαι για τα υπόλοιπα.

BIOSHOCK IS OVER!!! (almost)....

Μόλις τερμάτισα ίσως το καλύτερο (προσωπική άποψη πάντα), ομορφότερο και τρομακτικό, FPS των τελευταίων ετών. Συντόμως ακολουθεί αναλυτικότατο review....

Επιτυχία....

Τελικά όλα πήγαν τέλεια, η αναβάθμιση ολοκληρώθηκε χωρίς κανένα πρόβλημα και μπορώ πλέον να τεστάρω το γραφικό περιβάλλον beryl.. :ο) Τι καλά που θα ήταν κάποια πράγματα να είναι το ίδιο εύκολα και στα παράθυρα..

Linux update...

Τα πράγματα είναι απλά... Θέλω να αναβαθμίσω την υπάρχουσα διανομή Linux που έχω (Ubuntu 6.06) στην τελευταία έκδοση 6.10, οι αλλαγές πάρα πολλές κυρίως στο γραφικό περιβάλλον. Το καλό είναι πως η αναβάθμιση γίνεται αυτή τη στιγμή on-line...!! Σε περίπου μία ωρίτσα θα έχει τελειώσει αφού πρέπει να κατέβουν ούτε λίγο ούτε πολύ 1000+ αρχεία.. Θα δείξει..

Βροχή..

Βρέχει και πάλι.. Το φθινόπωρο μπήκε δυναμικά από ότι φαίνεται καθώς η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά. Καιρός να βγάλουμε τα πουλόβερ από τη ντουλάπα και να ετοιμαστούμε για το χειμώνα ο οποίος προβλέπεται αρκετά βαρύς. Πάλι καλά που βρέχει για να κάνουμε κ καμία δουλειά. :)

Bishock!!

Επιτέλους το BIOSHOCK, ο πνευματικός διάδοχος του System Shock 2, βρίσκεται στο δίσκο μου! Προς το παρόν το απέκτησα με πλάγια μέσα (αν και βλέπω να αγοράζω συντόμως την Collectors Edition) αλλά από τη στιγμή που το εν λόγω game έχει 5 διαφορετικά επίπεδα ασφαλείας δε μου άφησε και πολλές επιλογές..
-Ενσωματώνει την νεότερη έκδοση Securom (άρα disk check για το αν έχεις το γνήσιο δισκάκι στο drive).
-Απαιτεί on-line activation με το serian number.
-Download το .exe του παιχνιδιού.. (ναι σωστά διαβάσατε, το εκτελέσιμο δεν βρίσκεται στο dvd του παιχνιδιού).
-Αν δεν υπάρχει διαθέσιμη σύνδεση με το διαδίκτυο διαγράφεται αυτόματα ο φάκελος εγκατάστασης του παιχνιδιού.
-Επίτρέπονται μόνο μεχρι 5 ταυτόχρονες εγκαταστάσεις / ενεργοποιήσεις του παιχνιδιού.

Περισσότερα σε λίγες μέρες...

Αγορές από το εξωτερικό...

Ποιός είπε ότι οι αγορές από εξωτερικό είναι επικίνδυνες ή απαιτούν έξοδα για την αποστολή των προϊόντων? Ένα από τα πιο γνωστά και αξιόπιστα online καταστήματα είναι το play.com το οποίο στέλνει οτιδήποτε παραγγείλετε εντελώς δωρεάν στην πόρτα σας. Παιχνίδια, ταινίες, βιβλία, είδη ρουχισμού και μουσικά cd είναι κάποια από τα πράγματα που θα βρείτε. Το μόνο που απαιτείται είναι μια πιστωτική/προπληρωμένη κάρτα και υπομονή 7~10 ημέρες μέχρι να έρθει αυτό που παραγγείλατε. Είναι πραγματικά κρίμα να πληρώσετε για ένα παιχνίδι 40€ εδώ στην Ελλάδα ενώ μπορείτε να το παραγγείλετε από το εξωτερικό με κόστος μόλις 11€.

How to blend an iPhone...

Ο παρακάτω τυπάκος είναι απλά απίστευτος.. Μην δοκιμάσετε κάτι τέτοιο στο σπίτι πόσο μάλλον με το νέο σας IPhone!!! :)

Βόλτα στα Θεοδώριανα... 2

Μερικές ακόμη...

Τα γύρω βουνά:


Ο δρόμος για τον καταράκτη:

και φυσικά ο καταράκτης:

Βόλτα στα Θεοδώριανα...

82 χιλ. βόρεια της Άρτας και σε υψόμετρο που αγγίζει τα 950 μέτρα, τα Θεοδώριανα βρίσκονται στα νοτιοανατολικά Τζουμέρκα. Το χωριό είναι περιτριγυρισμένο από έλατα και απόκρημνες κορυφές δημιουργώντας ένα μοναδικό τοπίο ομορφιάς. Την Κυριακή που μας πέρασε έκανα μια βολτίτσα και πιστεύω αξίζει να μοιραστώ μαζί σας μερικές φωτογραφίες.

Φτάνοντας στο χωριό το καταπράσινο τοπίο είναι αυτό που κόβει την ανάσα:

Το νερό φυσικά τρέχει αύθονο:

Μια βόλτα από τον παραδοσιακό νερόμυλο και το παραδοσιακό πληντύριο ρούχων είναι επιβεβλημένη:

Η φωτογραφική μου δε με απογοήτευσε...

Το χωριό:

Δεν τελειώσαμε... έχει κ άλλο.. :)

Greenpeace energy revolution...



Απλά συγκλονηστικό το παραπάνω βίντεο της Greenpeace..

Sam & Max Season One...


Κατά καιρούς έχω αναφερθεί σε παιχνίδια τα οποία κεντρίσανε το ενδιαφέρον μου για αρκετούς λόγους. Τα περισσότερα λόγω πλοκής, άλλα λόγω γραφικών και πολλά λόγω humor, διασκεδαστικών διαλόγων κάτι το οποίο μπορώ να πω λείπει από πολλά σύγχρονα παιχνίδια.


Κάπου εδώ αρχίζει η αναφορά μου στο απίστευτα κωμικό και θεότρελο Sam & Max series.

Η ιστορία των κενρικών ηρώων του παιχνιδιού ξεκινά από ένα comic του 1987 το οποίο αποτελούσε ουσιαστικά μια παρωδία της αμερικάνικης κουλτούρας. Οι χαρακτήρες έγιναν ίσως ευρύτερα γνωστοί από το παιχνίδι Sam and Max: Hit the road που κυκλοφόρησε το 1993 (το οποίο δυστυχώς δεν έχω παίξει).

Ένας σκύλος (!) και ένας λαγός (!!), ιδιωτικοί αστυνομικοί στο επάγγελμα εμπλέκονται μονίμως σε κωμικοτραγικές καταστάσεις με απρόσμενα αποτελέσματα. Αν και η πλοκή των έξι επεισοδίων της πρώτης season μπορεί να σας μπερδέψει το σίγουρο είναι πως δε θα αντιμετωπίσετε το παραμικρό πρόβλημα με το χειρισμό ή τους γρίφους του παιχνιδιού. Άλλωστε πόσο δύσκολο μπορεί να είναι να "φτιάξετε" ελβετικό τυρί με ένα περίστροφο ή να απειλήσετε ένα ποντικό να σας επιστρέψει το τηλέφωνο που σας έχει κλέψει;

Όπως ανέφερα και πιο πάνω το παιχνίδι κυκλοφορεί σε μορφή επεισοδίων (νεα τακτική και αυτή..) και επομένως έχετε τη δυνατότητα να αποκτήσετε άμεσα το παιχνίδι μέσω διαδικτύου με το αντίστοιχο αντίτιμο φυσικά. Κάθε επεισόδιο κοστίζει κάτι λιγότερο από 9 δολάρια (8,95 για την ακρίβεια) ή μπορείτε να αποκτήσετε ολόκληρο το πακέτο των 6 επεισοδίων με 35 δολάρια.

Περισσότερες πληροφορίες στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας ανάπτυξης/έκδοσης: http://www.telltalegames.com/samandmax


Η Πάρνηθα καίγεται...














Ειλικρινά δεν ξέρω τι είναι χειρότερο... Η ανυπολόγιστη οικολογική καταστροφή που λαμβάνει χώρα στην Πάρνηθα λόγω της φωτιάς που κατακαίει τα πάντα στο πέρασμά της ή τα ελειπή μέτρα καταστολής της φωτιάς; ... Ευθύνες σίγουρα υπάρχουν αλλά η ουσία είναι πως 25 περίπου χιλιάδες στρέματα δασικής έκτασης εκτιμάται πως έχουν καταστραφεί μέχρι αυτή τη στιγμή ενώ η φωτιά συνεχίζει το καταστροφικό της έργο.

Τα πράγματα για τους κατοίκους της Αθήνας θα είναι σίγουρα πολύ δύσκολα από τη στιγμή που μια τέτοια καταστροφή δεν μπορεί απλά να διορθωθεί με μια αναδάσωση..

Ζέστη, ζέστη, ζέστη...


Το θερμόμετρο ανεβαίνει καθημερινά, τα air-condition δουλεύουν φυσικά στο τέρμα και γενικότερα επικρατεί μια ατονία, μια βαρεμάρα.. Η ζέστη μας έχει καταβάλει και το μόνο στο οποίο ελπίζουμε είναι να πέσει λιγάκι η θερμοκρασία την μεθεπόμενη ίσως εβδομάδα γιατί οι προβλέψεις δυστηχώς δείχνουν πώς και την εβδομάδα που ακολουθεί ο υδράργυρος θα χτυπήσει κόκκινο.

Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι υπομονή και να αποφεύγουμε τις άσκοπες μετακινήσεις (εξαιρείται ο καφές με τη συνοδεία καλής παρέας πάντα).

Forseti is on the loose...


Ο φίλτατος forseti αποφάσισε να αλλάξει όψη στο blog του μετά από αρκετό καιρό και από ότι φαίνεται προχωράει πολύ δυνατά. Να του ευχηθώ τα καλύτερα και ελπίζω πολύ γρήγορα να τελειοποιήσει αυτό που ξεκίνησε.

Ανανεώσεων συνέχεια...

Λοιπόν έφτασε το καλοκαιράκι (ή σχεδόν έφτασε, με τον καιρό που έχουμε ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος) και επειδή το blog φώναζε για μια ανανέωση πήρα λοιπόν τη μεγάλη απόφαση...
-Αλλαγή του background.
-Διαφάνεια* στο main body.
-Διαφάνεια* στο top & bottom sidebar.
-Αλλαγή χρωματικών συνδιασμών.
-Αλλαγή του top logo.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον αδερφό μου, στον μπλιπομανή Χάρη (header logo) και στο φιλαράκι (287 λελε) Βασίλη για τις παρατηρήσεις τους-υποδείξεις.

*Ευτυχώς ή δυστυχώς μπορείτε να θαυμάσετε το νέο, ανανεωμένο και αέρινο look από το blog χρησιμοποιώντας μόνο τον αγαπημένο μου Firefox.. O I.E. δεν υποστηρίζει transparency.. :(

Απλά δοκιμάστε το, ΤΩΡΑ!!!

http://www.livefeeds.gr/644589663/

Η εξέλιξη της ανάγνωσης στον 21ο αιώνα...


Εδώ και μερικές εβδομάδες ξεκίνησε η διάθεση γνωστών περιοδικών αρχικά (βιβλία, εφημερίδες και περισσότερα περιοδικά θα προστεθούν στη συνέχεια) σε ηλεκτρονική μορφή από την εταιρεία e-na. Με τη χρήση της πιστωτικής σας κάρτας μπορείτε να αγοράσετε το τεύχος του αγαπημένου σας περιοδικού που σας ενδιαφέρει ή να εγγραφείτε συνδομητής, έπειτα μπορείτε πολύ εύκολα να κατεβάσετε στον υπολογιστή σας το αγαπημένο σας περιοδικό και να διαβάσετε / ξεφυλίσετε άμεσα με τη χρήση του του viewer που σας παρέχεται από το site. Οι δυνατότητες είναι πάρα πολλές και η ευκολία με την οποία γίνονται οι αναζητήσεις στο ηλεκτρονικό έντυπο θα σας καταπλήξει. Ένα ακόμη θετικό στοιχείο είναι το γεγονός πως η αξία του εκάστοτε περιοδικού μπορεί να είναι έως και 3 φορές χαμηλότερη από αυτή που θα το αγοράζατε στο περίπτερο. Επισκευθείτε το επίσημο site και κάντε μια δοκιμή, ανοίξτε ένα λογαριασμό και κατεβάστε δοκιμαστικά κάποιο έντυπο. Αξίζει να το δείτε.... ή μήπως να το ξεφυλίσετε?
www.e-na.gr

Ένα παιχνίδι για το τρελάδικο...


Τελικά τα adventures κυλάνε στο αίμα μου.. Η αγαπημένη μου συνδιαχειρίστρια πρότεινε πριν μερικές ημέρες το Sanitarum το οποίο είναι ένα τυπικό point-and-click adventure που κυκλοφόρησε το 1998 από την εταιρεία ASC Games. Πρόκειται για ένα άρρωστο, διεστραμμένο, εθιστικό, αηδιαστικό, πανέμορφο ψυχολογικό thriller που συχνά εξυμνείται για την ατμόσφαιρα που δημιουργεί καθώς και για την πρωτοτυπία του. Το Sanitarium αφηγείται την ιστορία ένός ανθρώπου που έχει αμνησία και προσπαθεί να ανακαλύψει τις λεπτομέρειες που τον οδήγησαν στον εγκλεισμό του σε ένα τρομακτικό άσυλο. Ένας άνθρωπος χαμένος ανάμεσα στην αλήθεια και το ψέμα, ανάμεσα στις παραισθήσεις και την πραγματικότητα κυνηγημένος από τα φαντάσματα του παρελθόντος ψάχνει να βρεί την αλήθεια, τη λύτρωση, τη ζωή..

Η απίστευτη μουσική που παίζει στο background θα σας καθηλώσει ενώ οι περισσότερες τοποθεσίες του παιχνιδιού θα στοιχειώσουν τα όνειρά σας. Ένα μοναδικό παιχνίδι πρόκληση. Χωρίς άλλη κουβέντα απλά δοκιμάστε το.

Portable Apps...

Πόσες φορές θα θέλατε να έχετε πρόσβαση από παντού στο γραμματοκιβώτιό σας, να έχετε μαζί σας το MSN, τον αγαπημένο σας browser ή ολόκληρη τη σουίτα γραφείου ή ακόμη και ένα antivirus? Μέχρι πριν λίγο καιρό θα φάνταζε απίστευτο όμως σήμερα τα πάντα είναι φορητά και χωράνε στο φλασάκι σας.. Οι αγαπημένες σας εφαρμογές έχουν συρρικνωθεί και τρέχουν απίστευτα εύκολα πολλές φορές μέσα από ένα εύχρηστο μενού...


Το επίσημο site όπου μετατρέπει τα αγαπημένα σας προγράμματα σε φορητές εκδόσεις είναι το:
-http://portableapps.com/
-Επίσης χρήσιμο είναι και το http://www.portablefreeware.com/
-Τέλος μην παραλείψετε να ρίξετε μια ματιά και στο http://www.pendriveapps.com/

Αν ψάξετε λίγο παραπάνω είναι σίγουρο πως θα βρείτε και εμπορικές εφαρμογές οι οποίες δεν απαιτούν εγκατάσταση στο δίσκο σας και τρέχουν απρόσκοπτα. Αυτό φυσικά μου μοιάζει ψιλοπαράνομο επομένως καλό googling.. :)

Runaway 2: The dream of the turtle

Είχα αναφερθεί πριν αρκετό καιρό σε ένα adventure που με είχε καθηλώσει με την μοναδική ιστορία του, το απίστευτο γέλιο που έβγαζε καθώς και την πολύ όμορφη μουσική του.

Χθες ολοκλήρωσα το δεύτερο παιχνίδι της σειράς runaway, δημιούργημα μιας σχετικά άγνωστης εταιρείας που εδρεύει στη Μαδρίτη με τον διακριτικό τίτλο Pendulo Studios.

Ο λόγος για το Runaway 2: The Dream of the turtle.

To συγκεκριμένο παιχνίδι απευθύνεται σε όλους του φίλους των adventure games για πολλούς και διάφορους λόγους.
Σας αρέσει το χιούμορ, τα καρτουνίστικα γραφικά, οι έξυπνοι γρίφοι, οι σκηνές δράσης, η όμορφη μουσική, οι εκκεντρικοί χαρακτήρες και φυσικά να έχετε το ρόλο του ήρωα που πάντα σώζει το κορίτσι?
Τότε πρέπει οπωσδήποτε να παίξετε το runaway!

Η ιστορία του παιχνιδιού ξεκινάει κάπως παράξενα... ενω στην πορεία παραξενεύει κ άλλο (όχι που θα γλυτώνατε).
Η Gina Timmins, κεντρικός ήρωας του παιχνιδιού, για άλλη μια φορά (αφού την γλύτωσε στο πρώτο παιχνίδι Runaway: A road adventure) βρίσκετε σε μια πολύ περίεργη κατάσταση. Πετάει στα 3000 πόδια με ένα υδροπλάνο και κάποιος προσπαθεί να την ρίξει σε ένα μυστήριο νησί με το όνομα Mala. Αυτός ο κάποιος μαθαίνουμε πως είναι ο Brian Basco (BB για συντομία) επίσης κεντρικός χαρακτήρας του παιχνιδιού και φυσικά στενός (πλέον) φίλος της Gina..

Οι σεναριογράφοι φρόντισαν ώστε να μας δώσουν μια γερή δόση δράσης και μυστηρίου μέσα από 100 μαγευτικές τοποθεσίες, 30 θεότρελους χαρακτήρες και απίστευτη μουσική/ηχητικά εφφέ ποιότητας 5.1

Αν και κατά τη διάρκεια της ιστορίας θα βρεθείτε αντιμέτωποι με πολλές προκλήσεις και μυστικά η συνομωσία που θα αρχίσει να αποκαλύπτεται θα κεντρίσει περισσότερο το ενδιαφέρον σας και είναι σίγουρο πως....... κάπου εδώ θα σταματήσω τα spoiler λόγω του ότι το τέλος .. του παιχνιδιού σας επιφυλάσει μια μεγάλη έκπληξη.

**Επόμενο προγραμματισμένο adventure είναι το αρκετά παλιό sanitarium. Μου το πρότεινε το γλυκό μου αγγελούδι, μου φάνηκε ενδιαφέρον και προσεχώς θα εγκατασταθεί στο δίσκο μου.

Meet George!!

Ο παραπάνω εικονιζόμενος κύριος (avatar στην ουσία) είναι ο George!
Τι ακριβώς είναι ο George? Δημιούργημα της http://www.icogno.com/ που ασχολείται με Project Τεχνητής Νοημοσύνης θα σας εκπλήξει ευχάριστα (μερικές φορές) με τις άμμεσες και έξυπνες απαντήσεις του. Το κακό είναι πως μπορεί να πει πολλά χαζά πολλές φορές αλλά όπως κάθε πρόγραμμα Τ.Ν. μαθαίνει. Ανταλλάξτε απόψεις μαζί του εδώ.

Cool commercial..

Η διαφήμιση είναι πολύ σημαντική για κάθε προϊόν και επιχείρηση. Η Nissan δείχνει να το γνωρίζει αυτό και δημιουργεί πάντα πρωτότυπες και όμορφες διαφημίσεις.. Παρακάτω μπορείτε να δείτε μία από αυτές που μου άρεσε ιδιαίτερα.



credits go to mr. bing.

FR-041: Debris by Farbrausch....



Η ομάδα που ακούει στο όνομα Farbrausch είναι λίγο πολύ γνωστή σε όσους ασχολούνται με τη demoscene. 6 τρελαμένοι έχουν κάνει τα απίστευτα και καταφέρνουν να εντυπωσιάσουν για μια ακόμη φορά. Ο λόγος? Μα φυσικά το νέο τους demo που θα σας αφήσει με το στόμα ανοιχτό. Δικαιολογημένα βγήκε Winning demo στο Breakpoint 2007.

Μπορείτε να το παρακολουθήσετε παρακάτω.


Να το κατεβάσετε από εδώ: http://pouet.net/prod.php?which=30244 για μεγαλύτερη απόλαυση και φυσικά να επισκευθείτε την επίσημη σελίδα των δημιουργών εδώ, http://212.202.219.162/, μόνο και μόνο για να δοκιμάσετε το πρώτο επίπεδο από ένα FPS που ετοιμάζουν με το περίεργο όνομα .kkrieger. Το περίεργο και παράλληλα εντυπωσιακό είναι πως δεκάδες τερατάκια, μουσική υπόκρουση, γραφικά κ.λπ. έχουν χωρέσει σε ένα αρχειάκι μόλις 96 kilobytes.

Google Maps..


Το Google μάλλον θέλει να μας τρελάνει.. Ποιοτικές υπηρεσίες, δωρεάν πάνω από όλα, χρήσιμες για τον κάθε χρήστη. Το Google Maps είναι μια φιλόδοξη προσπάθεια παροχής υπηρεσιών χαρτογράφησης στον καθημερινό χρήστη. Μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα μου χάραξε διαδρομή από το κέντρο της Άρτας μέχρι την Αθήνα, με ενημέρωσε για τη χιλιομετρική απόσταση καθώς και για τον προβλεπόμενο χρόνο άφιξης στον προορισμό μου.
Το παραπάνω είναι ένα πολύ απλό παράδειγμα μου έδωσε όμως αφορμή να σκεφτώ πιο σοβαρά το ταξιδάκι που θέλω πολύ να κάνω μέσα στο καλοκαίρι..

Artinoi.gr THE MEETING!!!

-12.321 Μέλη...
-1.000.000.000 Μηνύματα...
-7.000 Θεματικές ενότητες...
-Ένα FORUM...
ARTINOI.GR The Meeting Reloaded

"Εν Άρτη", 09/04/2007, 14:00 pm.

Μια μεγάλη κ τρελή παρέα ανθρώπων που αποφασίσανε να γνωριστούνε και να μην κρύβονται πλέον πίσω από ένα nickname.

-2 νέοι (και ωραίοι...) ποζάρουν με ένα παλαιότερο μέλος.

-Η φωτό ξεγελάει........

-Είμαστε πολλοί αλλά είμαστε σκόρπιοι..


-Τι καλά που περνάμε.. ε?

-Νιώθω πολύ άσχημα ανάμεσα σε τόσους παλιούς...

Τελικά μετά από πολύ γέλιο, πολύ περισσότερες μπύρες (όχι, δεν είμαστε καλά παιδιά) , χρήσιμες συζητήσεις-γνωριμίες κ.λπ. μαζευτήκαμε λίγο μετά της 6 (άλλωστε ο σερβιτόρος μας είχε βαρεθεί) Η υπόσχεση ήταν να ξαναβρεθούμε ακόμη περισσότεροι και να περάσουμε ακόμη καλύτερα. Όσοι δεν ήρθανε, απλά ΧΑΣΑΝΕ!

Customizing.....

Ανανεώσων συνέχεια λοιπόν..

-Αλλαγή του background με δικό μου (προχειροδουλειές θα κάνουμε τώρα?)
-Αλλαγή του top banner.
-Αλλαγή των χρωματικών συνδυασμών του template.
-Προσθήκη ενός poll (beta).

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ & ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!

Με την ευκαιρία αυτών των άγιων ημερών να ευχηθώ σε όλους Καλή Ανάσταση, Καλό Πάσχα και να περάσετε απίστευτα όμορφα όπου κ αν πάτε-ότι κ αν κάνετε.

Ψηφίστε τα 7 Νέα Θαύματα του κόσμου...

Στις 7 Ιουλίου 2007 ολοκληρώνετε η ψηφοφορία για τα 7 Νέα Θαύματα του κόσμου. Ναι, πολύ σωστά διαβάσατε, ψηφίζουμε για τα επτά νεα θαύματα του κόσμου ανάμεσα στα οποία είναι ο Παρθενώνας και ο ναός της Αγιας Σοφίας στην Κωνσταντινούπολη.
Ψηφίστε τώρα. Πληροφορίες εδώ: http://www.new7wonders.com

Προβλήματα που έχει ο κόσμος..

Γράμμα απελπισμένης γυναίκας στο PC solutions

Αγαπητό PC Solutions

Πέρσι, έκανα αναβάθμιση από το Αρραβωνιαστικός 5.0 στο Σύζυγος 1.0 και παρατήρησα πως το καινούριο πρόγραμμα άρχισε να κάνει αναπάντεχες αλλαγές στα λογιστικά φύλλα, περιορισμένη πρόσβαση στις εφαρμογές λουλουδιών και χρυσαφικών που παλιότερα, στην έκδοση Αρραβωνιαστικός 5.0, δούλευαν απρόσκοπτα.

Επίσης, το Σύζυγος 1.0 απεγκατέστησε πολλά άλλα πολύτιμα προγράμματα όπως το Ρομαντικός Περίπατος 9.9 και εγκατέστησε ανεπιθύμητα Popups, όπως τα Champions League 5.0 και Κυριακή στα Γήπεδα 8.0.

Το Διάλογος 1.3 δεν τρέχει πια ενώ το Καθαριότητα 2.6 προκαλεί κολλήματα και κατάρρευση του συστήματος. Προσπάθησα να τρέξω το Μουρμούρα 5.3 GOLD edition... αλλά εις μάτην.

Μια απελπισμένη γυναίκα

Απάντηση

Αγαπητή "Απελπισμένη γυναίκα:

Έχε υπ' όψιν πως το Αρραβωνιαστικός 5.0 είναι ψυχαγωγικό πακέτο ενώ το Σύζυγος 1.0 είναι λειτουργικό σύστημα, με απαιτήσεις από τον χρήστη.

Προσπάθησε να δώσεις την εντολή C:\Nomiza_pws_me_agapouses.exe και εγκατέστησε το Δάκρυα 6.2 σε original έκδοση.

Λογικά, το Σύζυγος 1.Ο θα εκκινήσει αυτόματα τις εφαρμογές Ενοχή 3.0 και Λουλούδια 7.0 σε random λειτουργία.

ΠΡΟΣΟΧΗ

* Υπερβολική χρήση του παραπάνω προγράμματος μπορεί να προκαλέσει την κλήση των screen saver Κατσούφικη Μουγκαμάρα 2.5 και Μπύρα 6.1 (Το Μπύρα 6.1 ίσως προκαλέσει την αναπαραγωγή WAV αρχείων τύπου "Δυνατό ροχαλητό", που καταργούνται μόνο με επανεκκίνηση).

* Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να γίνει εγκατάσταση του Πεθερά 1.0 και μην σκεφτείτε καν να τρέξετε τα βοηθητικά αρχεία Εραστής 2005 BETA και Γκόμενος 3.8 unregistered (δεν είναι συμβατά με το Σύζυγος 1.0 και μπορεί να προκαλέσουν κατάρρευση του συστήματος και πλήρη καταστροφή του λειτουργικού).

Συνοψίζοντας, το Σύζυγος 1.0 είναι ένα εξαιρετικό πρόγραμμα, αν και με περιορισμένη μνήμη, που χρειάζεται κάποιο διάστημα για να εμπεδώσει μερικές καινούριες εφαρμογές. Σκεφτείτε σοβαρά την απόκτηση συνοδευτικών προγραμμάτων που θα βελτιώσουν την απόδοση του σημαντικά. Συστήνουμε το Ζεστό Φαΐ 3.0 με autoupdate, Καυτά Εσώρουχα 5.3 και το Δημιουργία Τρομερής Κορμάρας 10.1 με την επιλογή "εκτέλεση κατά την εκκίνηση".

Με εκτίμηση
Ο admin

Thanks to Forseti for the text.

Back from darkness..

Το blog είναι up n running για άλλη μια φορά..
Ποτέ δεν παρατάμε κάτι ιδιαίτερα αν αυτό το κάτι αρέσει σε κάποια άτομα!

Joomla Rules!


Joomla... Μια πολύ περίεργη λέξη.. Για πολλούς από εσάς ίσως να μην σημαίνει κάτι, για την ακρίβεια μπορεί να μη σημαίνει τίποτα. Ίσως δεν την έχετε ξανακούσει ποτέ.
To Joomla λοιπόν είναι ένα σύστημα διαχείρισης μέσων [πολύ αυστηρή μετάφραση των συστημάτων Content Management (CMS)] που σας επιτρέπει με πολύ απλό τρόπο να δημιουργήσετε το δικό σας δικτυακό τόπο στο Internet ο οποίος είτε θα χρησιμοποιηθεί σαν online κατάστημα είτε σαν εκπαιδευτικό Portal ή ότι άλλο αποφασίσετε εσείς. Το συγκεκριμένο πακέτο ανήκει στην κατηγορία του ελεύθερου λογισμικού (τζαμπέ δλδ) και είναι απίστευτα εύκολο και παραμετροποιήσιμο. Περιττό να πως σε μόλις 2 ώρες:
- είχα έτοιμη τη σελίδα μου (μενού, λινκς κλπ)
- περιελάμβανε υπηρεσία chat
- shoutbox
- και foroum..
...θέλει όμως πολύ δουλειά για να το φέρεις στα μέτρα σου. Το καλύτερο όμως δεν το είπα, ξεχάστε το ftp κάθε φορά που θέλατε να αλλάξετε έστω και μια φωτό, όλες οι αλλαγές γίνονται δυναμικά απλά κ μόνο με το λογαριασμό του διαχειριστή..

Raining.. at last..

Βρέχει.. Όταν λέμε βρέχει το εννοούμε!!! Επιτέλους θυμίζει η αποψινή βραδιά κάτι από χειμώνα γιατι τον τελευταίο καιρό μάλλον περισσότερο άνοιξη θύμιζε..
Μόνο και μόνο ο ήχος της βροχής που πέφτει είναι κάτι μοναδικό..

The Beast is Alive...

Καιρός ήταν να αναβαθμίσω το παλιό μου μηχάνημα και να κάνω ένα δώρο στον εαυτό μου.. Έτσι και εγώ πήρα την μεγάλη απόφαση και έστησα με τα χεράκια μου (φτού μου!) ένα κτήνος.. Δεν έχει και κάτι το συγκλονηστικό πάνω του.. Λίγα πράγματα και καλά.. :)
Έχουμε και μέλε..
  • Intel Core 2 Duo 6400 @ 2.13GHz
  • ASUS P5W DH Deluxe
  • OCZ 1GB KIT (2x512M) DDR2 800 MHz Platinum
  • PSU Enermax Liberty 500Watt
  • Gecube X1950Pro 512MB DDR3

The Pirate Island..


Οι πειρατές του Διαδικτύου βρίσκουν στεριά

Μια από τις πιο διαδεδομένες τοποθεσίες του διαδικτύου για το παράνομο κατέβασμα ταινιών και τραγουδιών μέσω torrent προτίθεται να αγοράσει το νησί που έχει χαρακτηριστεί ως το μικρότερο κράτος του κόσμου, για να αποφεύγει τις σχετικές νομοθεσίες πνευματικής ιδιοκτησίας. Μάλιστα, η ομάδα που διαχειρίζεται το site με το όνομα «Pirate Bay» (σ.σ. Όρμος του Πειρατή) δήλωσε ότι της αρκεί οποιαδήποτε τοποθεσία που θα βρίσκεται σε διεθνή ύδατα.

Την Παρασκευή, οι υπεύθυνοι του site κατασκεύασαν μία τοποθεσία στο Ίντερνετ που ασχολείται αποκλειστικά με το συγκεκριμένο θέμα, όπου οι επισκέπτες μπορούν να εκφράσουν την άποψη τους, να προτείνουν ιδέες ή να κάνουν δωρεές για να βοηθήσουν την ομάδα να αποκτήσει το δικό της νησί όπου θα εγκαταστήσει τα μηχανήματα και τον εξοπλισμό της. Ως προτεινόμενη τοποθεσία αναφέρεται μία παλιά βρετανική ναυτική βάση, δέκα χιλιόμετρα από τις ανατολικές ακτές της Βρετανίας, με το όνομα Sealand. Η τιμή απόκτησης της Sealand είναι προς το παρόν απαγορευτική, αφού κυμαίνεται στα δύο δισεκατομμύρια δολλάρια.

Το Pirate Bay έχει έρθει αρκετές φορές αντιμέτωπο με τις αρχές προστασίας πνευματικής ιδιοκτησίας, ενώ τον Μάιο του 2006 σταμάτησε να λειτουργεί μετά από επιχείρηση της Σουηδικής αστυνομίας. Στη συνέχεια λειτούργησε ξανά έχοντας εγκαταστήσει servers στην Ολλανδία προτού επιστρέψει εκ νέου στη Σουηδία τον Ιούνιο. Η κύρια δραστηριότητα της ιστοσελίδας είναι η παροχή πληροφοριών σχετικά με το πώς μπορούν οι χρήστες του Ίντερνετ να κατεβάσουν στον υπολογιστή τους ταινίες και μουσικά αρχεία. Η σελίδα δέχεται περίπου 1,5 εκατομμύριο χρήστες την ημέρα.

Οι χρήστες που θα δωρίσουν κάποιο ποσό για την απόκτηση του "κράτους" γίνονται αυτόματα και πολίτες του. Άντε και καλές διακοπές στους τυχερούς.

Θα μπορούμε τελικά να κατεβάζουμε ελεύθερα παράνομο λογισμικό σε λίγο καιρό?
>Περισσότερα Εδώ<

Welcome to the Club...

Να πω ένα μεγάλο "καλώς ήρθες" σε μια κακιά που απέκτησε πρόσφατα (με τη βοήθεια κάποιου, ονόματα δε λέμε) πρόσβαση στο διαδίκτυο και συνεπώς το γρήγορο Internet! Άντε καλό surfing.... c",)

Χαρούμενα Χριστούγεννα!!



Παρόλο που την τελευταία εβδομάδα τρέχω και δε φτάνω, λόγω δουλειάς φυσικά, βρήκα την ευκαιρία να δώσω και εγώ τις ευχές μου (ηλεκτρονικά).

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ & ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ, ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ!!

-Speedbandits -







Το παραπάνω βιντεάκι δείχνει τα νέα μέτρα της Δανίας για την τήρηση του ορίου ταχύτητας από τους οδηγούς. Λέτε να πιάσει??

H@c|<3d once again...

Να πω την αλήθεια δεν ξέρω τι είναι πιο λυπηρό...
-Να βλέπεις τον δικτυακό τόπο ενός ιστορικού Δήμου να έχει υποστεί Dafacement από κάποιο περιπλανώμενο hacker...
-Να μαθαίνεις ότι στην πραγματικότητα δεν ήταν απλό Dafacement αλλά "Dafacement στο Dafacement"*...
-Ή το γεγονός ότι πριν περίπου έξι μήνες είχε ξανασυμβεί το ίδιο...

Το συγκεκριμένο site χρησιμοποιεί το δωρεάν πακέτο ανάπτυξης PHP-Nuke το οποίο όπως βλέπετε (αν και είναι κοινό μυστικό) πάσχει σε θέματα ασφαλείας.. Θα μπορούσε να δοθεί μεγαλύτερη προσοχή από τον Διαχειριστή όσο αφορά την κάλυψη των κενών ασφαλείας αλλά δυστηχώς.. Ας ελπίσουμε απλά πως δεν θα ξαναδούμε κάτι αντίστοιχο στο άμμεσο μέλλον.

*(ναι πολύ καλά διαβάσατε, ελάχιστη ώρα πριν την αλλαγή της σελίδας που βλέπετε στη φωτό είχε προηγηθεί και άλλη)

Μετριέται έραγε η βλακεία???



Μήπως έχετε αμφιβολίες για το πόσο έξυπνοι είστε ή πιο σωστά για το πόσο βλάκες είστε.. Χμ, δοκιμάστε το παρακάτω τεστ και ενημερώστε με για τα αποτελέσματα..
Προειδοποίηση: Ενδέχετε να χάσετε από το πρώτο επίπεδο. Αυτό δεν σημαίνει ότι είστε βλάκες φυσικά.. Απλά προσπαθήστε περισσότερο.
Κάντε το Τεστ Βλακείας

MS Paint God or Half-God?


Έχω δει πολλά κουφά κατά καιρούς αλλά όχι και τόσο.. Ο τυπάκος στο παραπάνω βίντεο ή έχει απίστευτη υπομονή ή καλιτεχνική φλέβα ή πανάκριβη ταμπλέτα σχεδίασης.. :ο)
Κοιτάξτε τι έχει πετύχει χρησιμοποιώντας ΜΟΝΟ το PAINT της Microsoft..

Νέα πνοή στο Blog....



Λοιπόν, λοιπόν.....
Έχουμε και λέμε.. Επειδή βερέθηκα το μονότονο blog μου και το "άθλιο" header είπα να κάνω μια μικρή αλλαγή. Αφορμή στάθηκε μια συζήτηση που είχα χθες το βράδυ με το πιο γλυκό αγγελούδι του κόσμου (ναι Κλειώ μου εσένα εννοώ..).
Οι αλλαγές έχουν ως εξής:
  • Αλλαγή/αφαίρεση του header με δικό μου γραφικό, έτσι για να ζωντανέψουμε λίγο το blog.
  • Προσθήκη ενός shoutbox για τα μνμτ σας.
  • Αλλαγή στο template.
  • Έχουμε και συνέχεια... πολύ σύντομα στις οθόνες σας.

best regards, AVenGer!